Veelgestelde vragen

Algemeen
Hoe kom ik in contact met de juiste persoon binnen Agrifirm?

Heeft u een specifieke vraag en wilt u in contact komen met de juiste persoon? Onze medewerkers staan voor u klaar en helpen u graag verder. Neem direct contact met ons op.

Hoe kan ik klant of lid worden bij Agrifirm?

Bent u ondernemer in de agrarische sector? Dan bent u bij Agrifirm aan het juiste adres. Op deze pagina vindt u meer informatie over lidmaatschap

Is Agrifirm gecertificeerd en waar kan ik de certificaten vinden?

Nederland is koploper in de agrarische sector. Deze positie willen we behouden en, liever nog, versterken. Agrifirm is in het bezit van diverse kwaliteitscertificaten, onder andere op het gebied van duurzaamheid, veiligheid en kwaliteit.

Ik moet mijn GBM-licentie verlengen. Hoe kan ik dit doen?

Agrifirm organiseert jaarlijks diverse bijeenkomsten waarbij u uw licentie kunt verlengen. De winterlezingen vinden over het algemeen in januari en februari plaats en in de zomer organiseren wij onze relatiedagen waarbij uw licentie verlengd kan worden. Houdt u onze pagina Evenementen in de gaten voor de data. Tevens kunt u kijken op www.erkenningen.nl voor meerdere bijeenkomsten in het land. Meer informatie over GBM-licenties vindt u hier.

Bestellen en leveren
Waar kan ik mijn producten bestellen?

U kunt op verschillende manieren bij Agrifirm bestellen; online, via de BestelApp, telefonisch of via uw specialist. Op de pagina Bestellen & leveren vindt u alle benodigde informatie.

Ik heb problemen met het inloggen op de Agrifirm BestelApp of Mijn Agrifirm

Lukt het inloggen niet? Neem dan contact op met ons. Onze medewerkers helpen u graag verder.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Agrifirm biedt u drie manieren om te bestellen:

Kan ik een spoedbestelling plaatsen?

Heeft u uw producten snel nodig? Met spoed bestelde gewasbeschermingsmiddelen, mengvoer, tuinbouwmeststoffen of zaaizaden en -granen leveren we nog dezelfde dag, mits ze ’s ochtends voor 9.00 uur telefonisch zijn besteld.

Online bestellen is bij spoedbestellingen niet mogelijk.

Wanneer komt mijn bestelling?

Wilt u weten wat de status is van uw bulklevering of zakgoed? Kijk dan op uw Mijn Agrifirm account bij Orderdetails. Heeft u nog geen Mijn Agrifirm account? Hier leest u hoe u deze kunt aanvragen.

Wat is de status van mijn bestelling?

Wilt u weten wat de status is van uw bulklevering of zakgoed, kijk dan op Mijn Agrifirm bij Orderdetails.

Kan ik mijn factuur digitaal ontvangen?

U kunt uw facturen digitaal ontvangen als u dat wenst. Neem contact met ons op en vermeld daarbij uw klantnummer en het e-mailadres waarop u de facturen wilt ontvangen. Een overzicht van uw facturen vindt u ook op Mijn Agrifirm.  

Kan ik als particulier ook bij Agrifirm bestellen?

Wij leveren onze producten en diensten aan boerenbedrijven. Als particulier kunt u terecht bij diverse Welkoop-winkels in het land.

Mijn Agrifirm
Wat kan ik met een Mijn Agrifirm account?

Mijn Agrifirm is een online account waarmee u onder andere bestellingen kunt plaatsen, mineraaloverzichten kunt opvragen en inzicht krijgt in uw facturen. Informatie over Mijn Agrifirm vindt u hier.

Hoe krijg ik toegang tot Mijn Agrifirm?
  1. Heeft u nog geen Mijn Agrifirm account met login? Vraag dan nu uw Mijn Agrifirm account aan.
    Aanvraagformulier Mijn Agrifirm Feed
    Aanvraagformulier Mijn Agrifirm Plant
  2. Heeft u al een Z login dat u gebruikt voor andere bedrijven zoals
    bijvoorbeeld RVO, LTO of de GD, dan kunt u deze ook voor Agrifirm gaan
    gebruiken. Na aanvraag van een Mijn Agrifirm account ontvangt u een activatiecode. Koppel deze activiatiecode aan uw Z login.
    Account koppelen Mijn Agrifirm Feed  
    Account koppelen Mijn Agrifirm Plant

    Kies voor 'Inloggen' en vul uw activatiecode in.
    U ziet de melding 'Gefeliciteerd'. Klik op de tekst 'Mijn Agrifirm' op het scherm, waarna u terecht komt op Mijn Agrifirm.

  3. Heeft u geen Z login? Vraag dan eerst een Z login aan.
    Z login aanvragen Mijn Agrifirm Feed  
    Z login aanvragen Mijn Agrifirm Plant

    Kies voor 'Aanvragen'.
    - Vul uw persoonlijke gegevens in.
    - Onthoudt uw gebruikersnaam en uw wachtwoord.
    - U ontvangt vrijwel meteen een e-mail op het opgegeven adres.
    - Klik in deze e-mail op 'Ik wil mijn accountgegevens bevestigen'.
    - U springt naar een vervolgscherm van Z login, klik hier op de knop 'Inloggen'.
    - Vul de activatiecode in die u van Agrifirm heeft ontvangen en kies 'Verder'.
    - U ziet de melding 'Gefeliciteerd'. Klik op de tekst 'Mijn Agrifirm' op het scherm, waarna u terecht komt op Mijn Agrifirm.

Hoe vraag ik een Mijn Agrifirm account aan?

Heeft u nog geen Mijn Agrifirm account met login? Vraag dan nu uw Mijn Agrifirm account aan. U ontvangt een activatiecode welke u kunt koppelen aan uw Z login.
Aanvraagformulier Mijn Agrifirm Feed  
Aanvraagformulier Mijn Agrifirm Plant

Heeft u vragen over het verkrijgen van toegang tot een Mijn Agrifirm account? Dan kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers.
Agrifirm Feed  T 088 488 10 15
Agrifirm Plant T 088 488 12 10

Hoe log ik in op Mijn Agrifirm?

U heeft verschillende manieren om snel naar Mijn Agrifirm te gaan. Zo kunt u in de navigatie van deze website klikken op 'Mijn Agrifirm'.

Maar u kunt ook in de adresbalk van uw browser mijnagrifirmfeed.com of
mijnagrifirmplant.com invoeren.

Tip! Voeg Mijn Agrifirm toe aan uw favorieten, maak een snelkoppeling op uw computer of download de BestelApp.

Ik ben mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten

Op het inlogscherm van de Agrifirm BestelApp en Mijn Agrifirm, ziet u de button ‘wachtwoord vergeten’. Via deze button kunt u uw gebruikersnaam opvragen of een nieuw wachtwoord instellen.

Hoe koppel in het Mijn Agrifirm account aan Z login?

Na aanvraag van een Mijn Agrifirm account ontvangt u een activatiecode. Koppel de activiatiecode aan uw Z login via onderstaande links.
Account koppelen Mijn Agrifirm Feed 
Account koppelen Mijn Agrifirm Plant

Kies voor 'Inloggen' en vul uw activatiecode in.
U ziet de melding 'Gefeliciteerd'. Klik op de tekst 'Mijn Agrifirm' op het scherm, waarna u terecht komt op Mijn Agrifirm.

Wat is Z login?

Z login is de betrouwbare manier om in te loggen op online diensten. U kunt met één gebruikersnaam en wachtwoord inloggen bij meerdere bedrijven en instanties in uw sector. Met uw Z login kunt u inloggen op Mijn Agrifirm en de BestelApp.

Wanneer u gebruik maakt van eHerkenning of een login van overheidsdiensten dan heeft u waarschijnlijk al een actieve Z login.

Kijk voor meer informatie op de website van Z login.

Hoe vraag ik een Z login aan?

Heeft u geen Z login? Vraag dan nu een Z login aan.
Z login aanvragen Mijn Agrifirm Feed 
Z login aanvragen Mijn Agrifirm Plant

Kies voor 'Aanvragen'.
- Vul uw persoonlijke gegevens in.
- Onthoudt uw gebruikersnaam en uw wachtwoord.
- U ontvangt vrijwel meteen een e-mail op het opgegeven adres.
- Klik in deze e-mail op 'Ik wil mijn accountgegevens bevestigen'.
- U springt naar een vervolgscherm van Z login, klik hier op de knop 'Inloggen'.
- Vul de activatiecode in die u van Agrifirm heeft ontvangen en kies 'Verder'.
- U ziet de melding 'Gefeliciteerd'. Klik op de tekst 'Mijn Agrifirm' op het scherm, waarna u terecht komt op Mijn Agrifirm.

Ik ben mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord van Z login vergeten

U heeft een Z login account maar weet uw gebruikersnaam of wachtwoord niet meer. In dat geval kunt u bij Z login uw gegevens opnieuw opvragen. U ontvangt deze gegevens per e-mail.

Klik op 'wachtwoord vergeten' / 'Gebruikersnaam vergeten' of neem contact op met Z login via T. 0900-943 9624 (op werkdagen van 9:00 tot 16:30 uur). U ontvangt van hen nieuwe inloggegevens.

Bent u zowel uw gebruikersnaam als wachtwoord vergeten, dan zult u zowel uw gebruikersnaam als wachtwoord opnieuw moeten instellen, beginnend met het opvragen van uw gebruikersnaam.